5 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Location: Ninja Academy Leaf Village
Katsu kijkt nog een keer om de hoek van de deur als hij op de gang staat en vraagt "Kom je nog? Of blijf je dat doen totdat de tafel breekt? ^^' ".
Skye kijkt op en dan naar haar tafel.. "uuh.. ja.. ik kom.." Ze loopt met Katsu mee de gang op. "Dus.. " Ze kijkt naar de grond terwijl ze lopen.
Katsu loopt naar de bibliotheek en ploft neer op een houten bank met een tafel. "Zo, hier is een droog schrift btw ... Asjeblieft. Schrijf eerst maar over. ^^"
Skye ploft naast hem neer. "bedankt." Ze neemt het schrift aan en kijkt naar zijn schrift. "Wanneer wil je het zien?" Fluisterd ze.
Katsu gebaart met zijn handen "Er is hier niemand ^^ en zo erg kan het niet zijn."
Tobi loopt door de gang van de academy. Zijn maag knort.
Hmmm mischien toch maar way ramen.
Tobi continents at ichiraku ramen bar.
Hmmm mischien toch maar way ramen.
Tobi continents at ichiraku ramen bar.
mrcdhp- Admin
- Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 17-03-11
Leeftijd : 31
Character sheet
Character field:
Skye pakt haar masker vast en kijkt om zich heen. Er is niemand te zien. Ze trekt haar masker naar beneden en kijkt bedenkelijk.
"Gezien?"
"Gezien?"
Katsu kijkt naar het gezicht van Skye, hij ziet een litteken maar t valt best mee. Hij kijk ondanks dat geschokt en ietsjes zweterig naar Skye.
"Je ... je ... ik ... *glup*".
Katsu gaat in zijn hoofd tekeer omdat hij geen last heeft van het litteken, nog sterker ze is supercute.
"Je ... je ... ik ... *glup*".
Katsu gaat in zijn hoofd tekeer omdat hij geen last heeft van het litteken, nog sterker ze is supercute.
Skye kijkt hem aan. o.0 "Wat ben jij aan het doen..?" Skye pakt haar schrift, staat op en doet een stapje naar achteren. Ze kijkt nogmaals rond of niemand het ziet. "Wat?!"
Katsu word rood "Hheheh niks ... niks, je bent ... je bent mooi ...". *sweat drop <D*
"m-m-maar zie je het dan niet..?" Skye kijkt hem aan met een moeilijke blik. Hoe kan hij nou vallen voor dat litteken op haar gezicht. "ik.. ik moet zo gaan." Ze gaat weer zitten en schrijft verder met haar masker af.
"Dat litteken is niks echt niet. Je hoeft je echt niet te schamen. Waarom heb je die trouwens en vind je t zo erg? of wil je dat niet vertellen?".
Katsu kijkt nogsteeds naar Skye alsof hij een zware crush heeft maar probeert niet op te vallen.
Katsu kijkt nogsteeds naar Skye alsof hij een zware crush heeft maar probeert niet op te vallen.
"het is.. Een soort, erfstuk.. Niet van mijn familie.. Maar het herrinnerd me er wel aan.. Als je meer wilt weten..." Op het moment dat Skye haar zin af wil maken komt er een Chunin binnen lopen.
Team 1? Is Team 1 hier?
Skye kijkt op.
Team 1? Is Team 1 hier?
Skye kijkt op.
Katsu kijk pas heel laat op en schrikt wakker door de chunin. "nee wij zijn van team 2 ^_^<D'''.
Dan kijkt hij weer naar Skye . . . "Van de oorlog zeker? ... Ja ... ik weet hoe dat voelt ... ". Hij denkt ff na en vraagt dan "Waar moet je zo heen? Anders gaan we ... weet ik veel. Thee drinken?".
Dan kijkt hij weer naar Skye . . . "Van de oorlog zeker? ... Ja ... ik weet hoe dat voelt ... ". Hij denkt ff na en vraagt dan "Waar moet je zo heen? Anders gaan we ... weet ik veel. Thee drinken?".
Skye kijkt naar Katsu. "Ik dacht even dat hij ons bedoelde TT.TT. Hmm.. Heb wel zin in ramen, heb toch nog geen eten in huid gehaald."
"Tja ik eet niet zoveel buiten de deur weet je ^^<D Ik eet meestal thuis, en dat heeft en reden geloof mij maar, in sommige delen van Konoha dan -__-'' Maar goed als je wilt...".
Katsu kijkt lievelijk naar Skye "Maakt me niets uit eigenlijk vandaag! ^^"
Katsu kijkt lievelijk naar Skye "Maakt me niets uit eigenlijk vandaag! ^^"
8D Skye lacht naar hem. "Ik trakteer!" Roept ze dan. De bibliothekaresse kijkt haar boos aan en maakt een SSSHT! gebaar. "Sorryy", fluisterd Skye.
Wat heeft hij enorm mooie ogen eigenlijk 0.0 denkt ze terwijl ze hem aankijkt.
Wat heeft hij enorm mooie ogen eigenlijk 0.0 denkt ze terwijl ze hem aankijkt.
"Sure ... bedankt! Nou ik zou zeggen: Lead the way. ^^".
Daarna lopen ze de gang op en komen een chunin tegen die hun allebij een scroll geeft. Er staat in: Voor leden van team2. Meld je morgen om 10 uur bij de Hokage tower voor jullie eerste missie. Veel succes! Getekend Yokina-sensei.
Daarna loopt Katsu weer achter Skye aan. Die ook klaar was met de scroll lezen.
Daarna lopen ze de gang op en komen een chunin tegen die hun allebij een scroll geeft. Er staat in: Voor leden van team2. Meld je morgen om 10 uur bij de Hokage tower voor jullie eerste missie. Veel succes! Getekend Yokina-sensei.
Daarna loopt Katsu weer achter Skye aan. Die ook klaar was met de scroll lezen.
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Location: Streets of the leaf village.
» location: forest outside of the leaf village.
» location: house of tobi!!
» location: shop with ninja stuff
» Location: Training area.
» location: forest outside of the leaf village.
» location: house of tobi!!
» location: shop with ninja stuff
» Location: Training area.
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: