Naruto Ninja RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

House of Issoku Katsu

Ga naar beneden

House of Issoku Katsu Empty House of Issoku Katsu

Bericht  Tha-Fire-Dude wo mei 11, 2011 4:02 pm

Katsu kwam thuis door de grote poort voor t huis van de Issoku familie. Het huis was erg groot en ook de tuin was lux en heel groot. Katsu was de luxe en rijkdom gewend vanwegen zij rijke ouders. Hij kwam niet veel te kort, ... maar toch ... toch had hij niet alles.

Hij kwam binnen en de bediende/butler van zijn ouders die af en toe hielp met bijv eten maken, thee serveren, schoonmaken etc vroeg of katsu nog iets nodig had. "Nee dankje Cho, ga maar lekker slapen ik ben ook moe". Cho knikte vriendelijk en vertrok naar zijn slaapplaats voorin het huis.

Katsu kleden zich om en stapte zijn bed in. Voordat hij sliep moest hij steeds maar denken aan het gezicht van Skye en haar witte ogen. Katsu glimlachte toen hij bij zichzelf dagt: "Ik hoop dat ze met die Byakugan niet zag dat ik dr zo leuk vind... *hmhmhm* ^^".

Daarna spookte er vanalles door zij hoofd, over de missie, Tobi die een Uchiha bleek te zijn en vooral over Skye ... daarna werd alles zwart en viel hij in een diepe slaap.
Tha-Fire-Dude
Tha-Fire-Dude
Admin

Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 17-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Landsmeer

Character sheet
Character field:

http://tha-fire-dude.deviantart.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum