3 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: location: forest outside of the leaf village.
"Goedzo! alleen net niet goed genoeg je hebt de kracht maar de precisie ontbreekt nog ". Zasu kijkt naar de dummy en zet dan een nieuwe neer. "oke dit keer wil ik dat je minder slaat maar hem echt snijd. eerst alsof je ervoor langs slaat en dan draaien zodat je je doel raakt...probeer maar als je begrijpt wat ik bedoel".
Skye knikt en grijpt opnieuw stevig het wapen vast. beheersing, hetzelfde waar ik met mijn byagugan moeite mee heb.. Skye sluit haar ogen en focust zich. Ze haalt uit en slaat een keer mis. Dan laat ze het zwaard terug kaatsen en snijdt ze de pop z'n hoofd eraf.
Zasu klapt in zijn handen. "Goedzo!" hij pakt een bamboe paal met metaal erop en plant die naast de dummy. "nu deze...met je houte zwaard".
"Hahaha, met een houte zwaard kan je toch niet door metaal heen!" Skye lacht en kijkt Zasu aan alsof hij gek geworden is.
"Geef maar". Zasu pakt de boken (houte katana) van skye en gaat voor de paal staan. Er steekt een windvlaag op maar het gras rond Zasu en zijn haar wapperen niet. dan haalt hij uit en snijd de paal aan de bovenkant doormidden...
o.0 Skye staat alleen maar starend naar de paal te kijken. o.0 "Dat moet ik ook kunnen.." o.0
Skye pakt het zwaard uit Zasu's handen en Ramp door het metaal heen. "HA! Zie je! Das niet zo moeilijk!" Zonder naar de paal te kijken draait ze zich naar Zasu. "puh.. Dat kan iedereen."
Zasu kijkt alsof hij in zijn maag is geslagen en zegt "dat was de paal niet...dat was je zwaard...".
Skye kijkt naar haar zwaard die geheel doormidden is gebroken. o.0 "NOOOOO!!! M'n katana!!!" Skye kijkt naar haar katana en zucht. "darn it...." :S
Zasu loopt naar de kar en haalt er nog 10 houten katana's uit. "hier is je echte, en og 9 andere ik heb m omgewisselt voor het geval dat ". ...."nou waar wacht je op ga door of ga mediteren".
"kso.. -.-" Skye pakt een andere katana en begint met trainen. Keer op keer breken de katana's of zit er alleen een deuk in de metaal.
"Zasuuu!!!! Het lukt niet!! =.=' "
"Zasuuu!!!! Het lukt niet!! =.=' "
"nou het zou je wel moeten lukken nu als deze katana breekt heb je pech,. dit is namelijk je eigen...". Zasu gaat tegen een boom zitten en roept "je kan het neem de tijd, neem alle tijd die je nodig hebt en concentreer je".
o.0 Skye neemt haar katana aan en kijkt er naar met tranende ogen. "Wat nou als ie breekt?! Ik denk dat ik eerst het mediteren wil proberen!!!!"
"hij breekt niet ik geloof in je ^^ je bent immers me zusje. maar mediteren is altijd goed".
tobi is nog steeds aan het kijken en kijkt hoe skye keer op keer een metalen pop doormidden probeert te slaan met een houte katana.
dat gaat haar nooit lukkendenkt tobi
maar die broer van haar is best goed
dat gaat haar nooit lukkendenkt tobi
maar die broer van haar is best goed
mrcdhp- Admin
- Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 17-03-11
Leeftijd : 31
Character sheet
Character field:
Skye kijkt naar Zasu en zegt: "Maar als dat niet zo is.. ben ik gewoon getalenteerd." Terwijl ze met het zwaard doelloos om zich heen slaat, slaat ze zonder na te denken de katana perongeluk tegen de paal aan, waarna de paal precies door midden splijt!
Zasu kijkt en lacht "goed zo je hebt je rust gevonden, het klinkt misg zweverig maar je moet je net als de wind voelen. dat helpt meestal^^".
Skye trekt een denk gezicht en begint ineens rond te rennen met haar armen wijdt en fladderend. "Zo?!"
*facepalm* "ik bedoel meer zachte golfbewegingen maar toch met de kracht en snelheid van de wind". Zasu grijnst kwaadaardig "Ik hoop dat je daar iets van geleerd heb ... Tobi."
Skye kijkt op als Zasu over Tobi begint. o.0 WHAT Is tobi hier!? Dat ik dat niet gemerkt heb! Die byakugan.. het is er wel.. maar gebruiken kan ik het niet -.-'
Skye kijkt naar Zasu en stopt met rondrennen als een achterlijk geval. "Hoe weet jij of hij hier is..?"
Skye kijkt naar Zasu en stopt met rondrennen als een achterlijk geval. "Hoe weet jij of hij hier is..?"
tobi ziet skye een beetje raar in de ronte springe.
dan hoor hij haar broer iets zegge en zegt:"Ik hoop dat je daar iets van geleerd heb ... Tobi." .
tobi komt langzaam uit de bosjes lopen en vraagt:hoe wist je dat ik hier was
ik had me chakra onderdrukt zodat ik niet ontdekt word door byakugan
dan hoor hij haar broer iets zegge en zegt:"Ik hoop dat je daar iets van geleerd heb ... Tobi." .
tobi komt langzaam uit de bosjes lopen en vraagt:hoe wist je dat ik hier was
ik had me chakra onderdrukt zodat ik niet ontdekt word door byakugan
mrcdhp- Admin
Character sheet
Character field:
"ik rook je en kon je ademhaling horen waarom bespied je ons al vanaf het begin? is er iets?".
ik bespied jullie niet jullie zijn op mijn trainingsplek ik wou gewoon trainen
leggen jullie maar eens uit waarom jullie hier zijn
leggen jullie maar eens uit waarom jullie hier zijn
mrcdhp- Admin
Character sheet
Character field:
"Ik was hier." Skye doet een stap richting Tobi. "Je hebt geen recht om te zeggen dat deze grond van jou is. Dit is van niemand!" Skye staat kalm maar praat met geërgerde stem.
ik heb nooit gezegd dat deze plek van mij is alleen dat ik hier train en dat ik daarom hier ben
mrcdhp- Admin
Character sheet
Character field:
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Location: Streets of the leaf village.
» Location: Ninja Academy Leaf Village
» location: Ichiraku Ramen Bar
» Location: Training area.
» location: shop with ninja stuff
» Location: Ninja Academy Leaf Village
» location: Ichiraku Ramen Bar
» Location: Training area.
» location: shop with ninja stuff
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: