Hospital Of Konoha
5 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hospital Of Konoha
"Oke beloof je me dat je voortaan voorzichtig doet en hard traint MAAR op een goede manier?" Zasu haalt het houte doosje achter zijn rug vandaan.
Skye kijkt naar het doosje dat Zasu vasthoudt. "Ik wil trainen tot ik de sterkste ninja ben van heel konoha en alle andere hidden villages.."
Ze kijkt Zasu aan. "Wat zit daarin?"
Ze kijkt Zasu aan. "Wat zit daarin?"
Zasu zucht en glimlacht "jij zult ook noot rustig aan doen of wel Mja hier maak maar open". in het doosje wat Skye krijgt zit een mooie scherpe kunai met een lint eraan "Die kan je wel gebruiken, dat oude ding is niks".
Skye kijkt naar de gloednieuwe Kunai die in het doosje ligt. "Hij is erg mooi.. Maar verwacht voor geen goud dat ik mijn oude kunai weg doe Zasu" ^^'
"Dankje!" Skye springt van het bed af en omhelst Zasu. "Als je zo door gaat mag je best mijn broer zijn hoor!"
tobi hoort het meisje met wat blijkt haar broer te zijn te praten.
er word een cadeau gegeven met een kunai erin.
waarom gooit ze die ouwe botte dan niet weg :denkt tobi
en hij gaat op een bankje in de gang zitten vlak bij de deur van de kamer.
er word een cadeau gegeven met een kunai erin.
waarom gooit ze die ouwe botte dan niet weg :denkt tobi
en hij gaat op een bankje in de gang zitten vlak bij de deur van de kamer.
mrcdhp- Admin
- Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 17-03-11
Leeftijd : 31
Character sheet
Character field:
tobi besluit dan tog maar weg te gaan.
hij staat langzaam op en kijkt nog heel even naar de deur en draait zich om.
hij staat langzaam op en kijkt nog heel even naar de deur en draait zich om.
mrcdhp- Admin
Character sheet
Character field:
Skye hoort langzame voetstappen weglopen op de gang. Ze heeft ze niet aan horen komen. Dat betekend dat ze er een tijd hebben gestaan zonder te bewegen. "Byakugan" Skye activeerd haar Byakugan en ziet een persoon weglopen. Ze loopt zonder op te kijken langs Zasu heen en loopt de gang op. Haar byakugan deactiveerd. "Tobi.. Jij bent het hea?" Skye praat zachtjes. Ze heeft nog steeds de kunai met het rode lint dat ze van Zasu had gekregen stevig in haar rechter hand.
de deur gaat open.
tobi draait zich om en ziet het rare meisje naar hem kijke.
wat moet ik nu doen..... -.-'' denkt tobi.
tobi draait zich om en ziet het rare meisje naar hem kijke.
wat moet ik nu doen..... -.-'' denkt tobi.
mrcdhp- Admin
Character sheet
Character field:
Skye knijpt stevig in de kunai. "Al kan ik nu niet veel, ik zal je verslaan tobi. Een cursed seal is echt niet alles! Veel trainen, trainen en nog meer trainen! Dat is wat een ninja groots maakt. Een cursed seal gebruiken tegen een ally is zwak, en ik zal bewijzen dat ik jou kan verslaan, zelfs met die seal van je. Misschien niet nu.. Misschien niet binnen aankomende jaren, maar het zal gebeuren!" Skye kijkt naar de grond en er lopen tranen over haar wangen. "Ik zal sterker worden dan wie dan ook, en op dit moment ben jij mijn enige doel om te verslaan!" Skye schreeuwt het door de gangen van het hospital. Mensen kijken haar aan.
tobi draait zich om.
hij kijkt het meisje aan.
tobi zegt:cursed seal... cursed seal dit is dus geen cursed seal! jij weet er niks van dus je moet gewoon je mond er over houden!!!
en denk je dat ik niet veel train om de seal onder controle te houden, waarom denk je dat ik zo laat nog aan het traine was!
hij kijkt het meisje aan.
tobi zegt:cursed seal... cursed seal dit is dus geen cursed seal! jij weet er niks van dus je moet gewoon je mond er over houden!!!
en denk je dat ik niet veel train om de seal onder controle te houden, waarom denk je dat ik zo laat nog aan het traine was!
mrcdhp- Admin
Character sheet
Character field:
Skye schrikt van de felle reactie van Tobi. "JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN!!!!" Schreeuwt Skye nog harder dan Tobi.
zegt degene die nog harder schreeuwt.zegt tobi.
mrcdhp- Admin
Character sheet
Character field:
Skye draait met een ruk haar hoofd weg. " hm" Zegt ze kort. Ze kijkt boos. In haar ooghoek ziet ze Zasu staan. Ze draait zich naar hem toe en wijst naar tobi. "Zie je wel dat hij niet helemaal goed bij z'n hoofd is!!"
wie is hier nou niet goed bij zijn hoofd. jij komt naar mij toe om te vechten en nadat ik je gered heb loop je ook nog steeds naar me te schreeuwen. je hebt niet eens vertelt hoe je heet
mrcdhp- Admin
Character sheet
Character field:
Zasu kijkt een beetje ongemakkelijk, en legt zijn hand op Skye's schouder. "Rusig maar, je maakt je veelste druk. En laat die jonge toch. Hij heeft vast wel een goede reden voor alles wat hij doet."
-.-' Skye loopt terug de kamer in en pakt haar spullen. Ze terug de gang op en loopt langzaam zonder een van beide aan te kijken door de gang.
het meisje loopt heel even terug de kamer in en komt met wat spullen weer naar buiten.
tobi kijkt haar even aan als ze langs hem loopt.
tobi kijkt haar even aan als ze langs hem loopt.
mrcdhp- Admin
Character sheet
Character field:
degene die er bij stond wat haar broer was als tobi het goed had loopt achter het meisje aan.
hij roept nog he! waar ga je heen?
nu blijft tobi alleen achter in de gang. -.-''
hij roept nog he! waar ga je heen?
nu blijft tobi alleen achter in de gang. -.-''
mrcdhp- Admin
Character sheet
Character field:
"Ik ga weg.. Ik moet nog veel trainen, en dat is dan ook wat ik nu moet gaan doen. Als ik die kwiebes wil verslaan." Skye loopt langs tobi heen. "De naam is Imano. Skye Imano. En als je dat niet aan staat heb je pech. want ik word de sterkste anbu die je ooit hebt gezien." Skye loopt beheerst door.
als het meisje langs tobi loopt zegt ze nog dat ze skye imano heet en dat ze de sterkste anbu ooit word.
mrcdhp- Admin
Character sheet
Character field:
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: